33ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου, Εμ. Μπενή Εύοσμος.

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Το σώμα μου...δες τι μπορεί να κάνει!

Τη Δευτέρα ξεκινήσαμε το θέμα μας "Φυσική ζωή , άσκηση και υγιεινός τρόπος διαβίωσης"   διαβάζοντας το πολύ γνωστό παραμύθι της Σ. Ζαραμπούκα,
  "Ο ωραίος Δαρείος".


Η ιστορία ενός καλοαναθρεμένου γάτου που ζει με το αφεντικό του τον Τίτο. Ο Τίτο τον φροντίζει και προσέχει πολύ την διατροφή του μικρού γάτου μέχρι τη στιγμή που ο ίδιος απουσιάζει από το σπίτι και ο Δαρείος αποφασίζει να περάσει λίγο χρόνο έξω στο δρόμο "δοκιμάζοντας" όλα αυτά που μέχρι τώρα του απαγόρευε το αφεντικό του....

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι και συζητήσαμε για το περιεχόμενο του ασχοληθήκαμε με  την λέξη "Ωραίος"
Είπαμε διάφορες προτάσεις...
Ωραία μέρα...
Ωραίος ήλιος...
Ωραία ζωγραφιά...
Ωραίο παραμύθι...
Ωραία τσάντα...

Ρώτησα τα παιδιά γιατί ο Δαρείος γιατί ήταν ωραίος;;;

Γιατί είχε γυαλιστερό  τρίχωμα...ήταν λεπτός...με ωραία μάτια... και αρκετά δυνατός.
Πολύ εύκολα τα παιδιά συνδύασαν την καλή διατροφή που ακολουθούσε ο Δαρείος με την φυσική του κατάσταση και την ωραία του εμφάνιση.

Αν ο Δαρείος ήταν άνθρωπος πως θα ήταν ;;;

Τα παιδιά έδωσαν απαντήσεις...
Όμορφος , με ωραία μαλλιά, με δυνατά μπράτσα, δυνατός ....
Αργότερα όμως όταν έτρωγε πάστες και σκουπίδια έγινε άσχημος, βρώμικος και πάχυνε.

Έτσι, σε χαρτί του μέτρου φτιάξαμε δυο περιγράμματα .
Το πρώτο  που δείχνει ένα σώμα που προσέχει την διατροφή του, και το δεύτερο  ένα σώμα που δείχνει ότι δεν προσέχει τι τρώει.
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και η κάθε ομάδα έκανε κολάζ με εφημερίδες.






Έτοιμα τα δυο σώματα που από εδώ και στο έξης θα τα χρησιμοποιούμε για τις δραστηριότητες μας!!!



Καταγράψαμε τα μέρη του σώματος μας...


και παίξαμε διάφορα παιχνίδια!!!

Παιχνίδι πρώτο: "Δες τι μπορεί να κάνει το σώμα μου."



Παιχνίδι δεύτερο: "Οι πατούσες μας μιλούν"

Βγάζουμε τα παντόφλακια μας και...



Οι πατούσες μας χαιρετάνε η μια την άλλη...


κάνουν πως συζητάνε...


 είναι φίλες και φλυαρούν...


μαλώνουν μεταξύ τους.

Παιχνίδι τρίτο: "Τι μπορώ να κάνω με τις  παλάμες μου;;;"


Η παλάμη μου γίνεται αράχνη και σκαρφαλώνει!

(Τις ιδέες τις πήρα από το βιβλίο της Κ. Ανωγιαννάκη, "Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη")

Τέλος σε ατομικό χαρτί τα παιδιά έφτιαξαν ανθρώπινες φιγούρες...











Συνεχίζεται...

7 σχόλια :

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΑΝΝΑ!

Φαίη Τριγώνη είπε...

πολυ μ αρεσαν τα παιχνιδια σας αλλα και τ ανθρωπακια σας απο χαρτι..μπραβο σας!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

εφημεριδοανθρωπάκια βλέπω........λατρεύω!!!

Διόνη Κανερνή είπε...

Μπράβο Αννουλα!!!!!!Τα ανθρωπακια σας τέλεια!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΟΛΑ ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΚΟΛΛΑΖ!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Αξιολάτρευτα τα εφημεριδοανθρωπάκια σας. Μπράβο.

Άννη Λιβαθινού είπε...

Εξαιρετικό ξεκίνημα!!!Άννα μου τα εφημεριδανθρωπάκια τα έκλεψα ήδη!!!!

Το σώμα μου...δες τι μπορεί να κάνει!

Τη Δευτέρα ξεκινήσαμε το θέμα μας "Φυσική ζωή , άσκηση και υγιεινός τρόπος διαβίωσης"   διαβάζοντας το πολύ γνωστό παραμύθι της Σ. Ζαραμπούκα,
  "Ο ωραίος Δαρείος".


Η ιστορία ενός καλοαναθρεμένου γάτου που ζει με το αφεντικό του τον Τίτο. Ο Τίτο τον φροντίζει και προσέχει πολύ την διατροφή του μικρού γάτου μέχρι τη στιγμή που ο ίδιος απουσιάζει από το σπίτι και ο Δαρείος αποφασίζει να περάσει λίγο χρόνο έξω στο δρόμο "δοκιμάζοντας" όλα αυτά που μέχρι τώρα του απαγόρευε το αφεντικό του....

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι και συζητήσαμε για το περιεχόμενο του ασχοληθήκαμε με  την λέξη "Ωραίος"
Είπαμε διάφορες προτάσεις...
Ωραία μέρα...
Ωραίος ήλιος...
Ωραία ζωγραφιά...
Ωραίο παραμύθι...
Ωραία τσάντα...

Ρώτησα τα παιδιά γιατί ο Δαρείος γιατί ήταν ωραίος;;;

Γιατί είχε γυαλιστερό  τρίχωμα...ήταν λεπτός...με ωραία μάτια... και αρκετά δυνατός.
Πολύ εύκολα τα παιδιά συνδύασαν την καλή διατροφή που ακολουθούσε ο Δαρείος με την φυσική του κατάσταση και την ωραία του εμφάνιση.

Αν ο Δαρείος ήταν άνθρωπος πως θα ήταν ;;;

Τα παιδιά έδωσαν απαντήσεις...
Όμορφος , με ωραία μαλλιά, με δυνατά μπράτσα, δυνατός ....
Αργότερα όμως όταν έτρωγε πάστες και σκουπίδια έγινε άσχημος, βρώμικος και πάχυνε.

Έτσι, σε χαρτί του μέτρου φτιάξαμε δυο περιγράμματα .
Το πρώτο  που δείχνει ένα σώμα που προσέχει την διατροφή του, και το δεύτερο  ένα σώμα που δείχνει ότι δεν προσέχει τι τρώει.
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και η κάθε ομάδα έκανε κολάζ με εφημερίδες.






Έτοιμα τα δυο σώματα που από εδώ και στο έξης θα τα χρησιμοποιούμε για τις δραστηριότητες μας!!!



Καταγράψαμε τα μέρη του σώματος μας...


και παίξαμε διάφορα παιχνίδια!!!

Παιχνίδι πρώτο: "Δες τι μπορεί να κάνει το σώμα μου."



Παιχνίδι δεύτερο: "Οι πατούσες μας μιλούν"

Βγάζουμε τα παντόφλακια μας και...



Οι πατούσες μας χαιρετάνε η μια την άλλη...


κάνουν πως συζητάνε...


 είναι φίλες και φλυαρούν...


μαλώνουν μεταξύ τους.

Παιχνίδι τρίτο: "Τι μπορώ να κάνω με τις  παλάμες μου;;;"


Η παλάμη μου γίνεται αράχνη και σκαρφαλώνει!

(Τις ιδέες τις πήρα από το βιβλίο της Κ. Ανωγιαννάκη, "Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη")

Τέλος σε ατομικό χαρτί τα παιδιά έφτιαξαν ανθρώπινες φιγούρες...











Συνεχίζεται...

7 σχόλια :

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΑΝΝΑ!

Φαίη Τριγώνη είπε...

πολυ μ αρεσαν τα παιχνιδια σας αλλα και τ ανθρωπακια σας απο χαρτι..μπραβο σας!!!!

Κατερίνα Παπαευθυμίου είπε...

εφημεριδοανθρωπάκια βλέπω........λατρεύω!!!

Διόνη Κανερνή είπε...

Μπράβο Αννουλα!!!!!!Τα ανθρωπακια σας τέλεια!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΟΛΑ ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΚΟΛΛΑΖ!!

Τάνια Μάνεση είπε...

Αξιολάτρευτα τα εφημεριδοανθρωπάκια σας. Μπράβο.

Άννη Λιβαθινού είπε...

Εξαιρετικό ξεκίνημα!!!Άννα μου τα εφημεριδανθρωπάκια τα έκλεψα ήδη!!!!