33ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου

Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2015

Χρώματα... μετα μουσικής!!

 Χρώματα!!!


Ξεκινήσαμε  διαβάζοντας τον "Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας" και φυσικά τονίσαμε πόσο μοναδικοί και ξεχωριστοί είμαστε. 
Είμαστε τόσο ίδιοι άλλα και τόσο διαφορετικοί!
Ο καθένας παρουσίασε τον εαυτό του και αναφέρθηκε σε κάποιο στοιχείο του που θεωρεί ξεχωριστό!
 Φτιάξαμε τον Έλμερ και μαζί του ζωγραφίσαμε τον μοναδικό εαυτό μας.



Γνωρίσαμε τα χρώματα του έλμερ και τις αποχρώσεις τους....τις βάλαμε σε σειρά...από το πιο σκούρο στο ανοιχτό και αντίστροφα.


Κάναμε μίξεις των βασικών χρωμάτων και δημιουργήσαμε νέα χρώματα.


Τα παιδιά δοκίμασαν και έφτιαξαν τα δικά τους χρώματα στο χαρτί  το οποίο κατόπιν κόψαμε σε σχήμα παλάμης.




Με το ταμπουρίνο χτυπούσαμε ρυθμικά το όνομα κάθε χρώματος ....


.....βρίσκαμε τον αριθμό των συλλαβών και συμπληρώναμε τον παρακάτω πίνακα κολλώντας τον σωστό αριθμό από χρωματιστά χαρτάκια...


 .....και στο τέλος γράψαμε τον αριθμό των συλλαβών του κάθε χρώματος.


Τέλος χωριστήκαμε σε 2 ομάδες για να  δημιουργήσουμε από μια "Μουσική - Πολύχρωμη" ζωγραφιά!!
Πώς;;;
Όσο χτυπούσα το κουδουνάκι  ένα παιδί από κάθε ομάδα έτρεχε στο τραπέζι έπαιρνε μαρκαδόρους και ζωγράφιζε ....


 ...μόλις ο ήχος των κουδουνιών σταματούσε , άφηναν τον μαρκαδόρο κ επέστρεφαν στην ομάδα τους. Μόλις ο ήχος ξανάρχιζε το επόμενο παιδί από τις ομάδες έτρεχαν στο τραπέζι για να συνεχίσουν την ζωγραφιά!


Βασικοί κανόνες: βάζουμε στην ζωγραφιά μας πολλά χρώματα, δημιουργούμε πολλές γραμμές που μάθαμε εδώ και φυσικά ζωγραφίζουμε όσο διαρκεί ο ήχος!

 Το παιχνίδι τελείωσε με τις 2 ομάδες ισοπαλία αφού οι ζωγραφιές τους ήταν  πολύχρωμες και μοναδικές!



Καλή συνέχεια....

Χρώματα... μετα μουσικής!!

 Χρώματα!!!


Ξεκινήσαμε  διαβάζοντας τον "Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας" και φυσικά τονίσαμε πόσο μοναδικοί και ξεχωριστοί είμαστε. 
Είμαστε τόσο ίδιοι άλλα και τόσο διαφορετικοί!
Ο καθένας παρουσίασε τον εαυτό του και αναφέρθηκε σε κάποιο στοιχείο του που θεωρεί ξεχωριστό!
 Φτιάξαμε τον Έλμερ και μαζί του ζωγραφίσαμε τον μοναδικό εαυτό μας.



Γνωρίσαμε τα χρώματα του έλμερ και τις αποχρώσεις τους....τις βάλαμε σε σειρά...από το πιο σκούρο στο ανοιχτό και αντίστροφα.


Κάναμε μίξεις των βασικών χρωμάτων και δημιουργήσαμε νέα χρώματα.


Τα παιδιά δοκίμασαν και έφτιαξαν τα δικά τους χρώματα στο χαρτί  το οποίο κατόπιν κόψαμε σε σχήμα παλάμης.




Με το ταμπουρίνο χτυπούσαμε ρυθμικά το όνομα κάθε χρώματος ....


.....βρίσκαμε τον αριθμό των συλλαβών και συμπληρώναμε τον παρακάτω πίνακα κολλώντας τον σωστό αριθμό από χρωματιστά χαρτάκια...


 .....και στο τέλος γράψαμε τον αριθμό των συλλαβών του κάθε χρώματος.


Τέλος χωριστήκαμε σε 2 ομάδες για να  δημιουργήσουμε από μια "Μουσική - Πολύχρωμη" ζωγραφιά!!
Πώς;;;
Όσο χτυπούσα το κουδουνάκι  ένα παιδί από κάθε ομάδα έτρεχε στο τραπέζι έπαιρνε μαρκαδόρους και ζωγράφιζε ....


 ...μόλις ο ήχος των κουδουνιών σταματούσε , άφηναν τον μαρκαδόρο κ επέστρεφαν στην ομάδα τους. Μόλις ο ήχος ξανάρχιζε το επόμενο παιδί από τις ομάδες έτρεχαν στο τραπέζι για να συνεχίσουν την ζωγραφιά!


Βασικοί κανόνες: βάζουμε στην ζωγραφιά μας πολλά χρώματα, δημιουργούμε πολλές γραμμές που μάθαμε εδώ και φυσικά ζωγραφίζουμε όσο διαρκεί ο ήχος!

 Το παιχνίδι τελείωσε με τις 2 ομάδες ισοπαλία αφού οι ζωγραφιές τους ήταν  πολύχρωμες και μοναδικές!



Καλή συνέχεια....