Η εβδομάδα μας ξεκίνησε με μεγάλη ανυπομονησία και δράση!!!
Οι μικροί μας master chef έφεραν πίσω τις εργασίες τους καταγράφοντας τις εμπειρίες τους και την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό.
Δείτε εδώ τον διαγωνισμό μαγειρικής.
Η αγωνία τους να περιγράψουν το φαγητό που ετοίμασαν ήταν απερίγραπτη.
Πολλά παιδιά μάλιστα έφεραν για κολατσιό αυτό που τα ίδια ετοίμασαν το σαββατοκύριακο.
Πάμε λοιπόν να δούμε πως μοιράστηκαν τα παιδιά στην παρεούλα τις μαγειρικές του ικανότητες!!!
Περιγράφουν την προετοιμασία του φαγητού και τα υλικά που χρησιμοποίησαν αναφέροντας τις αντίστοιχες ομάδες τροφίμων.
Και για του λόγου το αληθές πάρτε μια γεύση από τις μαγειρικές τους ικανότητες.
Ο Μπάμπης που σήμερα γιόρταζε ετοίμασε με την βοήθεια της μητέρας του λαχταριστά τρουφάκια για να μας κεράσει...
Όπως καταλάβατε η επιλογή του καλύτερου master chef ήταν πολύ δύσκολη...
Και επειδή συνήθως το έπαθλο σε αυτούς τους διαγωνισμούς είναι κάποιος χρυσός σκούφος ή χρυσή κουτάλα...τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε κι εμείς, από το να παίξουμε με "χρωματιστά κουτάλια"!
Λίγα μαθηματικά λοιπόν....ας τα χωρίσουμε πρώτα σε ομάδες...
Μετράμε το ύψος του φίλους μας...;;;; Πόσα κουτάλια θα χρειαστούν;;;
(μετρήσεις με αυθαίρετες μονάδες μέτρησης)
Φτιάχνουμε σχήματα...
Λίγα μαθηματικά λοιπόν....ας τα χωρίσουμε πρώτα σε ομάδες...
Μετράμε το ύψος του φίλους μας...;;;; Πόσα κουτάλια θα χρειαστούν;;;
(μετρήσεις με αυθαίρετες μονάδες μέτρησης)
Αντιστοιχίσαμε τόσα πιάτα όσα τα κουτάλια...
Τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήματα: ένα περισσότερο από....
Βάζουμε και τους αριθμούς στο παιχνίδι.... σύνδεση ποσότητας με αριθμούς.
Κρατάμε το 5 και κάνουμε ανάλυση και σύνθεση του αριθμού.
Βάζω όσα κουτάλια χρειάζεται για να γίνουν 5....
Έχω 1 κίτρινο πόσα ακόμη πορτοκαλί;
Έχω 2 ροζ πόσα ακόμη πράσινα;
4 κίτρινα πόσα ακόμη πορτοκαλί;
3 ροζ πόσα ακόμη πράσινα;
Ωραία παίξαμε ήρθε όμως η ώρα να φτιάξουμε το βραβείο του διαγωνισμού.
Το έπαθλο!!!
Ένα έπαθλο που θα το τρώμε με "χρωματιστά" κουτάλια...και όχι με "χρυσά" όπως λέει η παροιμία.
Σε ένα φύλλο εργασίας που ετοίμασα, τα παιδιά ζωγράφισαν τις δικές τους προτάσεις για ένα υγιεινό μενού. Έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για το πόσα γεύματα πρέπει να καταναλώνουμε την ημέρα και για το τι θα είναι καλό να περιλαμβάνει το κάθε γεύμα.
Σχολιάσαμε την παροιμία "Τρώγε το πρωί σα βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σα ζητιάνος"
Ετοιμάσαμε το μενού της ημέρας.
Έτοιμα τα μενού!!!
Διαβάσαμε την ιστορία "Ασκληπιός ο πρώτος θεραπευτής"
Το όνομα του Ασκληπιού έχει συνδεθεί με με την ιατρική και θεωρείται ότι ήταν ο πρώτος γιατρός.
Αντιμετώπιζε τους ασθενείς με ιδιαίτερη καλοσύνη και η θεραπεία του στηρίζονταν σε βότανα.
Η θεραπευτική του ικανότητα ήταν τόσο μεγάλη που πίστεψε ο΄τι μπορεί να νικήσει τον θάνατο και να μετατρέψει τους θνητούς σε αθάνατους. Αυτή του η απερισκεψία θύμωσε τον Δία και τον τιμώρησε ρίχνοντας του κεραυνό.
Παρατηρήσαμε κι άλλες φωτογραφίες του...
Προσέξαμε ότι εμφανίζεται να κρατά μια ράβδο, στην οποία υπάρχει τυλιγμένο ένα φίδι, σύμβολο της ιατρικής.
Το συναντάμε και στις επιγραφές των φαρμακείων...
Μάθαμε ακόμη για την αδελφή του την θεά Υγεία.
Κι αυτή κρατά στα χέρια της φίδι και το δηλητήριο του το χρησιμοποιεί για φάρμακο.
Παρατηρήσαμε την προτομή της.
Πόσο όμορφο μας φάνηκε το πρόσωπο της!!!
Το φτιάξαμε σε παζλ...
Αυτά προς το παρόν με την "Υγεία" μας...
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΟΛΑ!!!!!!!ΤΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!!!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΑ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ όμορφη προσέγγιση !!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου άρεσαν τα μαθηματικά με κουταλάκια και φυσικά το μενού των σεφ !!!!!!!!!!
Άννα τι καταπληκτική δουλειά κάνατε ???
ΑπάντησηΔιαγραφήιδιαίτερα γευστική και με ποικιλία δραστηριοτήτων !!!!
μπράβο κορίτσι !!!!!
πανεμορφα ολα ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΝΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΩΡΑΙΑΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΑΝΝΑ!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ !!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆννα, συγχαρητήρια. Εξαιρετικές δραστηριότητες. Πολύ καλές οι προσπάθειες των παιδιών και υπέροχα τα κουταλο-μαθηματικά σας. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχα καταπληκτικά μαγειρο - διαγωνίσματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή