Συνεχίζοντας το πρόγραμμα μας και τις συνεργατικές μας δράσεις, τα νηπιαγωγεία – μέλη σε διασχολικές ομάδες χρησιμοποιώντας ήχους, δημιούργησαν κείμενα (ηχοϊστορίες) τα οποία τα απέδωσαν εικαστικά σε μορφή κολάζ, πινάκων και αγάλματος !
Μία αξιόλογη συνεργατική δράση εξελίχθηκε στα πλαίσια του προγράμματός μας. Το πρόγραμμά μας πλέον έχει εισέλθει στην πιο δημιουργική φάση του και οι δράσεις μας πλέον γίνονται κατεξοχήν από διασχολικές ομάδες.
Σε αυτή την δράση θέλαμε να συνδυάσουμε τους ήχους (μελωδίες, μουσικά κομμάτια) με τον λόγο (δημιουργία διάφορων κειμένων) και τα εικαστικά (κολάζ, ζωγραφική κλπ).
Έτσι τα μέλη νηπιαγωγεία χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες με τις εξής οδηγίες :
Η κάθε ομάδα αφού θα γνωριζόταν θα έβγαζε ένα όνομα που θα την χαρακτήριζε.
Το ένα νηπιαγωγείο θα έπρεπε να δώσει τρεις ήχους ή μελωδίες ή τραγούδι στην ομάδα.
Το επόμενο αυτούς τους ήχους θα προσπαθούσε να τους εντάξει σε ένα κείμενο που θα δημιουργούσε (ιστορία, ποίημα, αγγελία, συνταγή κλπ)
Το τελευταίο μέλος της ομάδος θα προσπαθούσε να αποδώσει εικαστικά με όποιο τρόπο ήθελε το κείμενο !
Η δική μας ομάδα αποτελούνταν από το ολοήμερο και κλασσικό τμήμα του νηπιαγωγείου Κεντριού και το νηπιαγωγείο Βλαχάτων. Το πρώτο μας βήμα λοιπόν ήταν να βρούμε όνομα της ομάδος το οποίο έγινε με τον εξής τρόπο :
Το κάθε νηπιαγωγείο επέλεξε μια μουσική νότα την οποία την διακοσμήσαμε, και την προσθέσαμε σε ένα δίστιχο που δημιουργήσαμε. Στην συνέχεια συνδεθήκαμε διαδικτυακά και αφού το κάθε μέλος παρουσίασε την νότα του, με κλήρωση επιλέχθηκε η σειρά. Το όνομα της ομάδος μας αποφασίστηκε : "Μουσικά Γελαστά 'Εγχωρδα".
Δημιουργήθηκε από τα αρχικά των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων της ομάδας: 2ο νηπ. Μουδανιών, νηπ. Γαρδικίου και 33ο νηπ. Ευόσμου.
Η ομάδα μας χρησιμοποιώντας ήχο από παλαμάκια, από κουδούνι και φρενάρισμα αυτοκινήτου έφτιαξε μια ηχοϊστορία την οποία απέδωσαν εικαστικά με ένα πίνακα ζωγραφικής.
Συγκεκριμένα, τα παιδιά από τα Μουδανιά μας παρουσίασαν το κουτί της Μουσικής στο οποίο είχαν κρύψει 3 αινίγματα για εμάς. Η λύση τους θα μας οδηγούσε στους ήχους τους οποίους θα χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε μια ιστορία.
Εμείς καταγράψαμε τους ήχους.
Και δημιουργήσαμε...
Σε επόμενη φάση τα παιδιά απο το νηπ. Γαρδικίου ζωγράφισαν την ιστορία μας δημιουργώντας τον παρακάτω πίνακα.
Όλες λοιπόν οι ομάδες με παρόμοιο τρόπο δούλεψαν και έφτιαξαν μοναδικά πράγματα.
Η ομάδα που σφυρίζει ( 38ο νηπ. Πατρών – 29ο νηπ. Σερρών – 14ο νηπ. Χανίων) χρησιμοποιώντας τον ήχο ενός σφυρίγματος, από τουβλάκια και από μαράκες δημιούργησαν μία ηχοϊστορία που την απέδωσαν με ένα πίνακα ζωγραφικής !
Η ομάδα : Μουσικά μπαλόνια ( Νηπ. Περίκλειας – 10ο νηπ. Νεάπολης – 4ο νηπ. Πυλαίας), χρησιμοποιώντας τον ήχο από χειροκρότημα, μίας φλογέρας, και σπάσιμο μπαλονιών, έφτιαξαν ένα ποίημα και το απέδωσαν εικαστικά φτιάχνοντας ένα κολάζ.
Η ομάδα : ΣΙΛΑΝΤΟ (νηπ. Κεντριού (ολοήμερο και κλασσικό τμήμα – νηπ. Βλαχάτων), χρησιμοποιώντας τον ήχο ενός φιλιού, μίας τρομπέτας και την νυκτερινή μουσική του Μότσαρτ, δημιούργησε μία συνταγή και την απέδωσε εικαστικά με κολάζ τρισδιάστατο με την μορφή αγάλματος.
Όλα τα παραπάνω προστέθηκαν σε μία εικονική έκθεση αρμοδιότητα του νηπιαγωγείου Περίκλειας. Πριν την παρουσίαση κάθε πίνακα παρουσιάζετε και το βίντεο που δείχνει πως δούλεψε η κάθε ομάδα για να βγει το τελικό προϊόν ! Αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να τα δείτε !
Πατήστε εδώ για να δείτε την έκθεση!
Εμείς καταγράψαμε τους ήχους.
Και δημιουργήσαμε...
Σε επόμενη φάση τα παιδιά απο το νηπ. Γαρδικίου ζωγράφισαν την ιστορία μας δημιουργώντας τον παρακάτω πίνακα.
Όλες λοιπόν οι ομάδες με παρόμοιο τρόπο δούλεψαν και έφτιαξαν μοναδικά πράγματα.
Η ομάδα που σφυρίζει ( 38ο νηπ. Πατρών – 29ο νηπ. Σερρών – 14ο νηπ. Χανίων) χρησιμοποιώντας τον ήχο ενός σφυρίγματος, από τουβλάκια και από μαράκες δημιούργησαν μία ηχοϊστορία που την απέδωσαν με ένα πίνακα ζωγραφικής !
Η ομάδα : Μουσικά μπαλόνια ( Νηπ. Περίκλειας – 10ο νηπ. Νεάπολης – 4ο νηπ. Πυλαίας), χρησιμοποιώντας τον ήχο από χειροκρότημα, μίας φλογέρας, και σπάσιμο μπαλονιών, έφτιαξαν ένα ποίημα και το απέδωσαν εικαστικά φτιάχνοντας ένα κολάζ.
Η ομάδα : ΣΙΛΑΝΤΟ (νηπ. Κεντριού (ολοήμερο και κλασσικό τμήμα – νηπ. Βλαχάτων), χρησιμοποιώντας τον ήχο ενός φιλιού, μίας τρομπέτας και την νυκτερινή μουσική του Μότσαρτ, δημιούργησε μία συνταγή και την απέδωσε εικαστικά με κολάζ τρισδιάστατο με την μορφή αγάλματος.
Όλα τα παραπάνω προστέθηκαν σε μία εικονική έκθεση αρμοδιότητα του νηπιαγωγείου Περίκλειας. Πριν την παρουσίαση κάθε πίνακα παρουσιάζετε και το βίντεο που δείχνει πως δούλεψε η κάθε ομάδα για να βγει το τελικό προϊόν ! Αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να τα δείτε !
Πατήστε εδώ για να δείτε την έκθεση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου