33ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Πρόσκληση σε ομιλία-συζήτηση.


Αγαπητοί γονείς, το νηπιαγωγείο μας λαμβάνοντας υπόψη το δύσκολο ρόλο της οικογένειας στην σύγχρονη εποχή  διοργανώνει ομιλία-συζήτηση με την  κ. Ξ. Λεούση  από την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, με θέμα:

Όρια στις σχέσεις μας με τα παιδιά-Διαχείριση των συναισθημάτων
(φόβος, άγχος, ζήλια, επιθετικότητα).




(Περισσότερες πληροφορίες για την δράση της Κινητής Μονάδας μπορείτε να δείτε εδώ).

Η ομιλία-συζήτηση θα πραγματοποιηθεί ως εξής :
Την Τρίτη 27 Ιανουαρίου και ώρα 6 το απόγευμα  για τους γονείς
του κλασσικού  ( κ. Άννα)  και του β΄ ολοήμερου τμήματος
(κ.Ρένα και κ.Στέλλα)
Την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου και ώρα 6 το απόγευμα για τους
γονείς του α’ ολοήμερου τμήματος (κ.Βάσω και κ.Αντιγόνη).

Σας περιμένουμε.....

Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2015

Βιβλία σε ρόδες...στο νηπιαγωγείο μας!

Τη Δευτέρα το πρωί μια έκπληξη μας περίμενε....και φυσικά ο Πολύτιμος (εδώ) χαμογελούσε ευχαριστημένος!

Αυτή τη φορά μας έφερε μια βαλίτσα!
Τι να έχει άραγε μέσα;;;;;Η αγωνία για να την ανοίξουμε δεν  περιγράφεται.....
Παρατηρούμε ότι η στην βαλίτσα υπάρχει επάνω μια μικρή εικόνα.
ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® 
Τα  ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ®  είναι  ένα  πρωτοποριακό  πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες μέσα στις σχολικές τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων. Περισσότερα για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε (εδώ).


Βιβλίααααααα......πολλά!!!!!


Πω...πω!!!!Ας τα δούμε όλα...κάποια μας είναι γνωστά...κάποια όχι!


 Μέσα στην βαλίτσα υπάρχουν οι τίτλοι των βιβλίων σε καρτέλες (τις οποίες ετοίμασα εγώ) κι εμείς τώρα καλούμαστε να τις αντιστοιχίσουμε στα βιβλία σωστά.



Πολλά τα βιβλία...πολλές οι καρτέλες για να δούμε θα τα καταφέρουμε;;;


Μήπως να τα χωρίσουμε και σε ομάδες;;;
Το μέγεθος είναι το κριτήριο κι έτσι δημιουργούμε 3 ομάδες...βιβλία μικρά....μεγάλα ...και μεσαία βιβλία.


Μετράμε τις ποσότητες σε κάθε ομάδα και τοποθετούμε τον αντίστοιχο αριθμό.


Κάνουμε σειραθέτηση.


Διαλέγουμε ένα βιβλίο και το ξεφυλλίζουμε, παρατηρούμε τις εικόνες, τις συζητάμε με τους φίλους μας.


Από την πρώτην μας επαφή με τα βιβλία καταλαβαίνουμε ότι το θέμα τους είναι "Δέντρα και Δάση".
Ενδιαφέρον ακούγεται ....για να δούμε που θα μας οδηγήσει!


Γράφω τον τίτλο του προγράμματος και χωρίζουμε την φράση σε λέξεις.


Τα παιδιά "φοράνε"τις λέξεις....


....οι λέξεις μπερδεύονται...


και τώρα πρέπει να τις βάλουμε στη σειρά.


Μέσα στην βαλίτσα υπήρχε κι ένα γράμμα το οποίο μας έδινε πληροφορίες και κάποιους κανόνες για την βαλίτσα και τα βιβλία. Τα παιδιά είχαν την ιδέα να φτιάξουμε ένα μεγάλο φορτηγό και πάνω του να κολλήσουμε το γράμμα...


.....κι αφού συμφωνήσαμε με τους κανόνες γράψαμε το όνομα μας δίνοντας έτσι την υπόσχεση για την πιστή τήρηση τους.




Βιβλία σε ρόδες....στο νηπιαγωγείο μας! 

  
Και τα αναγνωστικά ταξίδια μας μόλις άρχισαν!

Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2015

Χρόνος, εποχές και μήνες.

Με τον ερχομό της νέας χρονιάς ασχοληθήκαμε με τις εποχές και τους μήνες.


Ακούσαμε το τραγούδι "Στου καινούριου χρόνου την αυλή" από την "Επιστροφή του τεμπέλη Δράκου" του Δ.Σαββόπουλου....ένα πολύ μελωδικό κομμάτι που μ' αρέσει πολύ.

Το τραγουδήσαμε και το δραματοποιήσαμε.

Για τους μήνες χρησιμοποίησα εικόνες από το παραμύθι "Ο παππούς χρόνος" και κάναμε αντιστοίχιση εικόνας και λέξης.

Βάλαμε τους μήνες στη σειρά, τους αριθμήσαμε και φτιάξαμε το ρολόι του χρόνου.
Κάτι παρόμοιο με αυτό που κάναμε πέρυσι, δείτε εδώ και εδώ.

Σε χαρτί Α4 το οποίο χώρισα σε 4 μέρη ζωγραφίσαμε εικόνες απο κάθε εποχή....και φτιάξαμε το παράθυρο του χρόνου μέσα από το οποίο παρατηρούμε τις αλλαγές των εποχών.
Δείτε τα όλα αυτά και απολαύστε το τραγούδι στο παρακάτω βίντεο.


Καλό βράδυ.......



Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015

Θεσσαλονίκη: Βιώσιμη Πόλη-Μαθαίνω να κυκλοφορώ...εναλλακτικά

Φέτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έχουμε την χαρά να συμμετέχουμε στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο που διοργανώνει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού και Βερτίσκου με θέμα : Θεσσαλονίκη, Βιώσιμη Πόλη.


Πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά με την περσινή συμμετοχή μπορείτε να δείτε εδώ.
Φέτος το  θέμα Περιββαλοντικής  Αγωγής που διαπραγματευόμαστε έχει θέμα "Μαθαίνω να κυκλοφορώ ....εναλλακτικά".
Όπως και πέρυσι, ξεκινήσαμε με μια βόλτα στη γειτονιά μας ,αφού πριν φτιάξαμε τον εννοιολογικό χάρτη της γειτονιάς με τις απόψεις των παιδιών.


Φυσικά οργανωθήκαμε σε ομάδες  και φτιάξαμε φύλλα καταγραφής της κάθε ομάδας με αυτά που θα παρατηρήσουν. Τους δρόμους, τους σηματοδότες, τα κτίρια,  τα δέντρα κ το πράσινο , τους ήχους.


Ξεκινάμε λοιπόν...


Παρατηρήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την γειτονιά μας...περισσότερο εντύπωση όμως μας έκανε ένα σμήνος από μαυροπούλια που κυριολεκτικά γέμισε τον ουρανό!!!


Γυρίζοντας πίσω συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε όσα παρατηρήσαμε....



Με τουβλάκια φτιάξαμε 2όροφες, 3όροφες, 4όροφες, και 5όροφες πολυκατοικίες...


και τις βάλαμε στη σειρά.


 Φτιάξαμε το σπίτι μας.
 Τα παιδιά ζωγράφισαν  την οικογένεια τους, μέσα έγραψαν την οδό του σχολείου μας...



(την ιδέα την πήραμε από το popi it).
....το δίπλωσαν , έκοψαν κι κόλλησαν ένα κόκκινο τρίγωνο για σκεπή κι έτοιμη η ομαδική μας.....η γειτονιά μας! Συμπληρώσαμε τους δρόμους , τα δέντρα κι όλα αυτά που παρατηρήσαμε στη βόλτα μας.


Φτιάξαμε κι ένα συννεφόλεξο με αυτά  που συναντήσαμε!


 Δραματοποιήσουμε  να χορέψουμε το τραγούδι "Μένω σε κάποια γειτονιά". 
 Μπορείτε να το ακούσετε εδώ.
Φτιάξαμε άσπρες κορδέλες για τα μαλλιά των κοριτσιών, παπιγιόν για τα αγόρια και ...όπως καταλαβαίνετε το ευχαριστηθήκαμε πολύ!










Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015

Ξεκινάμε το 2015 με το δεξί...

Το 2015 ήρθε και εμείς επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο και το υποδεχόμαστε...με το δεξί!!!



Δείτε πως......
Αρχικά παίζουμε με τους αριθμούς και συνθέτουμε την νέα χρονιά.


Φτιάχνουμε το παζλ  του 2015 που βρήκαμε εδώ....αρχικά στην παρεούλα...



....και μετά ατομικά σε φύλλο εργασίας.



Τα χρωματίζουμε όπως επιθυμούμε.





Μιλήσαμε για το έθιμο του σπάσιμου του ροδιού και του ποδαρικού που γίνεται την Πρωτοχρονιά.
Για το έθιμο του ροδιού  γνωρίζουμε...το είχαμε μάθει πριν τις γιορτές και είχαμε φτιάξει κ ανάλογα ημερολόγια (εδώ).
Το ποδαρικό όμως τι είναι;;;;;;Χμμμμμ κάτι για πόδια λεει...ας βγάλουμε τις κάλτσες να  παίξουμε με  τα ποδαράκια μας!


Μοιάζουν μεταξύ τους είναι ίδια...κι έχουν όνομα για να ξεχωρίζουμε...αριστερό και δεξί!
Ας τα ξεχωρίσουμε λοιπόν. Σε πατούσες που τύπωσα σε χαρτόνι σημειώνουμε το Α για το αριστερό και το Δ για το δεξί.


Και το παιχνίδι αρχίζει....σκορπάμε στον χώρο τις πατούσες...


....όσο η μουσική παίζει κινούμαστε .....μόλις η μουσική σταματήσει βρίσκουμε μια πατούσα και βάζουμε πάνω το σωστό ποδαράκι.


Συνεχίζουμε και τώρα δείχνω μια πατούσα κ τα παιδιά πρέπει να βρουν την σωστή για να βάλουν το ποδαράκι τους.


Μπερδευόμαστε λίγο αλλά δεν είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε το δεξί και να μάθουμε ότι με αυτό το ποδαράκι κάνουμε το πρώτο βήμα όταν μπαίνουμε σε ένα σπίτι την πρωτοχρονιά. Αυτό είναι το ποδαρικό!
Ας κάνουμε τώρα πράξη όσα μάθαμε...βγαίνουμε στην αυλή....δίνουμε τις ευχές μας για καλή χρονιά και σπάμε το ρόδι.


Όσα είναι τα σποράκια τόσα καλά να έρθουν!!!


Επιστρέφουμε στην τάξη βγάζοντας  το δεξί ποδαράκι έξω.


Ορίστε το βήμα με το δεξί!


Φτιάξαμε παρόμοια κατασκευή με πατόυσα που έκοψαν και κόλλησαν τα παιδιά σε χαρτόνι.... 


....ενώ στην πίσω πλευρά ζωγράφισαν τους στόχους τους για την νέα χρονιά!


Τελικά το ποδαρικό μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για το δεξί - αριστερό και συνεχίσαμε φτιάχνοντας το τύπωμα της παλάμη μας στο χαρτί , διπλώνοντας το στη μέση.


Τέλος φτιάξαμε βραχιολάκια με χάντρες....


 ....για το  δεξί χεράκι...


Σας αρέσουν;;;;;;;


Με το δεξί λοιπόν, η νέα χρονιά!!!

Πρόσκληση σε ομιλία-συζήτηση.


Αγαπητοί γονείς, το νηπιαγωγείο μας λαμβάνοντας υπόψη το δύσκολο ρόλο της οικογένειας στην σύγχρονη εποχή  διοργανώνει ομιλία-συζήτηση με την  κ. Ξ. Λεούση  από την Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, με θέμα:

Όρια στις σχέσεις μας με τα παιδιά-Διαχείριση των συναισθημάτων
(φόβος, άγχος, ζήλια, επιθετικότητα).




(Περισσότερες πληροφορίες για την δράση της Κινητής Μονάδας μπορείτε να δείτε εδώ).

Η ομιλία-συζήτηση θα πραγματοποιηθεί ως εξής :
Την Τρίτη 27 Ιανουαρίου και ώρα 6 το απόγευμα  για τους γονείς
του κλασσικού  ( κ. Άννα)  και του β΄ ολοήμερου τμήματος
(κ.Ρένα και κ.Στέλλα)
Την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου και ώρα 6 το απόγευμα για τους
γονείς του α’ ολοήμερου τμήματος (κ.Βάσω και κ.Αντιγόνη).

Σας περιμένουμε.....

Βιβλία σε ρόδες...στο νηπιαγωγείο μας!

Τη Δευτέρα το πρωί μια έκπληξη μας περίμενε....και φυσικά ο Πολύτιμος (εδώ) χαμογελούσε ευχαριστημένος!

Αυτή τη φορά μας έφερε μια βαλίτσα!
Τι να έχει άραγε μέσα;;;;;Η αγωνία για να την ανοίξουμε δεν  περιγράφεται.....
Παρατηρούμε ότι η στην βαλίτσα υπάρχει επάνω μια μικρή εικόνα.
ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® 
Τα  ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ®  είναι  ένα  πρωτοποριακό  πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες μέσα στις σχολικές τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων. Περισσότερα για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε (εδώ).


Βιβλίααααααα......πολλά!!!!!


Πω...πω!!!!Ας τα δούμε όλα...κάποια μας είναι γνωστά...κάποια όχι!


 Μέσα στην βαλίτσα υπάρχουν οι τίτλοι των βιβλίων σε καρτέλες (τις οποίες ετοίμασα εγώ) κι εμείς τώρα καλούμαστε να τις αντιστοιχίσουμε στα βιβλία σωστά.



Πολλά τα βιβλία...πολλές οι καρτέλες για να δούμε θα τα καταφέρουμε;;;


Μήπως να τα χωρίσουμε και σε ομάδες;;;
Το μέγεθος είναι το κριτήριο κι έτσι δημιουργούμε 3 ομάδες...βιβλία μικρά....μεγάλα ...και μεσαία βιβλία.


Μετράμε τις ποσότητες σε κάθε ομάδα και τοποθετούμε τον αντίστοιχο αριθμό.


Κάνουμε σειραθέτηση.


Διαλέγουμε ένα βιβλίο και το ξεφυλλίζουμε, παρατηρούμε τις εικόνες, τις συζητάμε με τους φίλους μας.


Από την πρώτην μας επαφή με τα βιβλία καταλαβαίνουμε ότι το θέμα τους είναι "Δέντρα και Δάση".
Ενδιαφέρον ακούγεται ....για να δούμε που θα μας οδηγήσει!


Γράφω τον τίτλο του προγράμματος και χωρίζουμε την φράση σε λέξεις.


Τα παιδιά "φοράνε"τις λέξεις....


....οι λέξεις μπερδεύονται...


και τώρα πρέπει να τις βάλουμε στη σειρά.


Μέσα στην βαλίτσα υπήρχε κι ένα γράμμα το οποίο μας έδινε πληροφορίες και κάποιους κανόνες για την βαλίτσα και τα βιβλία. Τα παιδιά είχαν την ιδέα να φτιάξουμε ένα μεγάλο φορτηγό και πάνω του να κολλήσουμε το γράμμα...


.....κι αφού συμφωνήσαμε με τους κανόνες γράψαμε το όνομα μας δίνοντας έτσι την υπόσχεση για την πιστή τήρηση τους.




Βιβλία σε ρόδες....στο νηπιαγωγείο μας! 

  
Και τα αναγνωστικά ταξίδια μας μόλις άρχισαν!

Χρόνος, εποχές και μήνες.

Με τον ερχομό της νέας χρονιάς ασχοληθήκαμε με τις εποχές και τους μήνες.


Ακούσαμε το τραγούδι "Στου καινούριου χρόνου την αυλή" από την "Επιστροφή του τεμπέλη Δράκου" του Δ.Σαββόπουλου....ένα πολύ μελωδικό κομμάτι που μ' αρέσει πολύ.

Το τραγουδήσαμε και το δραματοποιήσαμε.

Για τους μήνες χρησιμοποίησα εικόνες από το παραμύθι "Ο παππούς χρόνος" και κάναμε αντιστοίχιση εικόνας και λέξης.

Βάλαμε τους μήνες στη σειρά, τους αριθμήσαμε και φτιάξαμε το ρολόι του χρόνου.
Κάτι παρόμοιο με αυτό που κάναμε πέρυσι, δείτε εδώ και εδώ.

Σε χαρτί Α4 το οποίο χώρισα σε 4 μέρη ζωγραφίσαμε εικόνες απο κάθε εποχή....και φτιάξαμε το παράθυρο του χρόνου μέσα από το οποίο παρατηρούμε τις αλλαγές των εποχών.
Δείτε τα όλα αυτά και απολαύστε το τραγούδι στο παρακάτω βίντεο.


Καλό βράδυ.......



Θεσσαλονίκη: Βιώσιμη Πόλη-Μαθαίνω να κυκλοφορώ...εναλλακτικά

Φέτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έχουμε την χαρά να συμμετέχουμε στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο που διοργανώνει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού και Βερτίσκου με θέμα : Θεσσαλονίκη, Βιώσιμη Πόλη.


Πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά με την περσινή συμμετοχή μπορείτε να δείτε εδώ.
Φέτος το  θέμα Περιββαλοντικής  Αγωγής που διαπραγματευόμαστε έχει θέμα "Μαθαίνω να κυκλοφορώ ....εναλλακτικά".
Όπως και πέρυσι, ξεκινήσαμε με μια βόλτα στη γειτονιά μας ,αφού πριν φτιάξαμε τον εννοιολογικό χάρτη της γειτονιάς με τις απόψεις των παιδιών.


Φυσικά οργανωθήκαμε σε ομάδες  και φτιάξαμε φύλλα καταγραφής της κάθε ομάδας με αυτά που θα παρατηρήσουν. Τους δρόμους, τους σηματοδότες, τα κτίρια,  τα δέντρα κ το πράσινο , τους ήχους.


Ξεκινάμε λοιπόν...


Παρατηρήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την γειτονιά μας...περισσότερο εντύπωση όμως μας έκανε ένα σμήνος από μαυροπούλια που κυριολεκτικά γέμισε τον ουρανό!!!


Γυρίζοντας πίσω συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε όσα παρατηρήσαμε....



Με τουβλάκια φτιάξαμε 2όροφες, 3όροφες, 4όροφες, και 5όροφες πολυκατοικίες...


και τις βάλαμε στη σειρά.


 Φτιάξαμε το σπίτι μας.
 Τα παιδιά ζωγράφισαν  την οικογένεια τους, μέσα έγραψαν την οδό του σχολείου μας...



(την ιδέα την πήραμε από το popi it).
....το δίπλωσαν , έκοψαν κι κόλλησαν ένα κόκκινο τρίγωνο για σκεπή κι έτοιμη η ομαδική μας.....η γειτονιά μας! Συμπληρώσαμε τους δρόμους , τα δέντρα κι όλα αυτά που παρατηρήσαμε στη βόλτα μας.


Φτιάξαμε κι ένα συννεφόλεξο με αυτά  που συναντήσαμε!


 Δραματοποιήσουμε  να χορέψουμε το τραγούδι "Μένω σε κάποια γειτονιά". 
 Μπορείτε να το ακούσετε εδώ.
Φτιάξαμε άσπρες κορδέλες για τα μαλλιά των κοριτσιών, παπιγιόν για τα αγόρια και ...όπως καταλαβαίνετε το ευχαριστηθήκαμε πολύ!










Ξεκινάμε το 2015 με το δεξί...

Το 2015 ήρθε και εμείς επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο και το υποδεχόμαστε...με το δεξί!!!



Δείτε πως......
Αρχικά παίζουμε με τους αριθμούς και συνθέτουμε την νέα χρονιά.


Φτιάχνουμε το παζλ  του 2015 που βρήκαμε εδώ....αρχικά στην παρεούλα...



....και μετά ατομικά σε φύλλο εργασίας.



Τα χρωματίζουμε όπως επιθυμούμε.





Μιλήσαμε για το έθιμο του σπάσιμου του ροδιού και του ποδαρικού που γίνεται την Πρωτοχρονιά.
Για το έθιμο του ροδιού  γνωρίζουμε...το είχαμε μάθει πριν τις γιορτές και είχαμε φτιάξει κ ανάλογα ημερολόγια (εδώ).
Το ποδαρικό όμως τι είναι;;;;;;Χμμμμμ κάτι για πόδια λεει...ας βγάλουμε τις κάλτσες να  παίξουμε με  τα ποδαράκια μας!


Μοιάζουν μεταξύ τους είναι ίδια...κι έχουν όνομα για να ξεχωρίζουμε...αριστερό και δεξί!
Ας τα ξεχωρίσουμε λοιπόν. Σε πατούσες που τύπωσα σε χαρτόνι σημειώνουμε το Α για το αριστερό και το Δ για το δεξί.


Και το παιχνίδι αρχίζει....σκορπάμε στον χώρο τις πατούσες...


....όσο η μουσική παίζει κινούμαστε .....μόλις η μουσική σταματήσει βρίσκουμε μια πατούσα και βάζουμε πάνω το σωστό ποδαράκι.


Συνεχίζουμε και τώρα δείχνω μια πατούσα κ τα παιδιά πρέπει να βρουν την σωστή για να βάλουν το ποδαράκι τους.


Μπερδευόμαστε λίγο αλλά δεν είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε το δεξί και να μάθουμε ότι με αυτό το ποδαράκι κάνουμε το πρώτο βήμα όταν μπαίνουμε σε ένα σπίτι την πρωτοχρονιά. Αυτό είναι το ποδαρικό!
Ας κάνουμε τώρα πράξη όσα μάθαμε...βγαίνουμε στην αυλή....δίνουμε τις ευχές μας για καλή χρονιά και σπάμε το ρόδι.


Όσα είναι τα σποράκια τόσα καλά να έρθουν!!!


Επιστρέφουμε στην τάξη βγάζοντας  το δεξί ποδαράκι έξω.


Ορίστε το βήμα με το δεξί!


Φτιάξαμε παρόμοια κατασκευή με πατόυσα που έκοψαν και κόλλησαν τα παιδιά σε χαρτόνι.... 


....ενώ στην πίσω πλευρά ζωγράφισαν τους στόχους τους για την νέα χρονιά!


Τελικά το ποδαρικό μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για το δεξί - αριστερό και συνεχίσαμε φτιάχνοντας το τύπωμα της παλάμη μας στο χαρτί , διπλώνοντας το στη μέση.


Τέλος φτιάξαμε βραχιολάκια με χάντρες....


 ....για το  δεξί χεράκι...


Σας αρέσουν;;;;;;;


Με το δεξί λοιπόν, η νέα χρονιά!!!